Στη νέα εκπομπή του Βασίλη Καλλίδη

Η αδυναμία που έχω στον Βασίλη, είναι γνωστή. Εκτός από πολύ καλός φίλος και συνεργάτης, είναι για εμένα μέντορας και δάσκαλος. Μπορώ να θυμηθώ θεϊκά φαγητά που έχω απολαύσει από τα χέρια του, ξαπλωμένη σε μια κουβέρτα στο πάτωμα του σπιτιού του, σε μεγάλα τραπέζια με φίλους στην τραπεζαρία του, επικές του δημιουργίες στο εστιατόριο ΑΝΕΤΟΝ και πρόχειρα θαύματα σε δωμάτια ξενοδοχείων, αμάξια, σουπερ μάρκετ και μαγαζιά μεταξύ δουλειών που έχουμε κάνει μαζί. Όλα με συνοδεία άπειρου γέλιου, μεγάλων συζητήσεων περί ζωής & φαγητού και πολύτιμων συμβουλών που μου δίνει και τηρώ σαν Ευαγγέλιο αφού πάντα βγαίνουν σωστές.

Η τελευταία του δουλειά, με κάνει να καμαρώνω και να γεμίζω από περηφάνια. Η νέα του εκπομπή “Νόστιμη Γη” , ξεκινάει σήμερα στις 20:00 στον ALPHA και είχα την ευκαιρία να είμαι μαζί του στα γυρίσματα ενός επεισοδίου στην Εύβοια. Στη #nostimigi ο Βασίλης, οργώνει την Ελλάδα, επικοινωνεί με τον κόσμο όπως μόνο εκείνος ξέρει, μαγειρεύει στα πιο απίθανα σημεία, ανακαλύπτει νέους παραγωγούς, συμμετέχει σε γιορτές και πανηγύρια της Ελλάδας, επισκέπτεται χωριά, νησιά, φάρμες, μποστάνια, ζυθοποιίες, οινοποιεία, καφενεία & ταβερνάκια και μας ανοίγει την όρεξη μέσα από τα ταξίδια του.

nostimi07

Όταν είδα στο Instagram ότι θα πάει για γυρίσματα στην Εύβοια, πήρα τηλέφωνο τις αγαπημένες μου food bloggers Εμμανουέλα από το Eating Around και Angie από το Two Minutes Angie και αποφασίσαμε να του κάνουμε έκπληξη και να τον επισκεφτούμε στα γυρίσματα…Δεν ήταν δύσκολο αφού μέσα από τα social media του Βασίλη, μπορείς να ξέρεις ανά πάσα στιγμή που βρίσκεται! Η αντίδρασή του, ήταν αυτή που περιμέναμε: χαρά, φιλιά, αγκαλιές, φωτογραφίες και μια έκπληξη που τελικά μας έκανε εκείνος! Μαγειρέψαμε μαζί κεφτεδάκια για την εκπομπή του, σε ένα ρέμα στην Στενή! Θεϊκά, αφράτα, πεντανόστιμα κεφτεδάκια, συζητήσεις περί food blogging και φαγητού, μυστικά για τον τέλειο κεφτέ και πεζοπορία δίπλα στο ρέμα με τον αγαπημένο μας φίλο & μάγειρα…Τι άλλο θέλαμε!

nostimi06

Για αρχή, ζητήσαμε από το άψογο συνεργείο του να τον πάρουμε μαζί μας στο αμάξι, για να τον πάμε εμείς στην επόμενη τοποθεσία που είχε γύρισμα. Πήγαμε στη Στενή, ένα πανέμορφο, ορεινό τοπίο ιδανικό για να στήσει ο Βασίλης την γκαζιέρα του και να τηγανίσει τους κεφτέδες, με κιμά από το χωριό που αγοράσαμε νωρίτερα. Φυσικά ο Βασίλης, σταμάτησε στον πάγκο ενός τοπικού μικρού παραγωγού για να δοκιμάσει τα καλούδια του και αγόρασε τη ρίγανη που θα χρησιμοποιούσε στη συνταγή του.  Οι συνεργάτες του σκαρφάλωσαν στα βράχια, οι κάμερες στήθηκαν και οι κεφτέδες άρχισαν να ζυμώνονται. Όταν έφτασε η ώρα να τους απολαύσουμε είχαμε ήδη πεινάσει από την μυρωδιά που είχε εξαπλωθεί μέχρι το δρόμο και είχε κάνει τις κοιλιές μας να γουργουρίζουν. Συνεργείο, bloggers και περαστικοί, φάγαμε χωρίς να μας νοιάζει που ο καυτός κιμάς έκαιγε την γλώσσα μας και αφού απολαύσαμε για λίγο ακόμα τη φύση, πήραμε το δρόμο του γυρισμού…  Μέσα από τις φωτογραφίες μπορείτε να καταλάβετε πόσο ωραία περάσαμε!

nostimi09

Το MadameGinger.com ευχεται καλή επιτυχία στο Βασίλη και τη “Νόστιμη Γη” του, αν και είμαστε σίγουροι ότι όλη η Ελλάδα κάθε Σάββατο βράδυ δεν θα ξεκολλάει από την TV. We love U!